تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/10 - 12:06
کد خبر: 512450

نگاهی بر واکنش‌های تشکل‌های دانشجویی در پی ترور شهید هنیه؛

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

درپی ترور ناجوانمردانه رهبر سیاسی حماس جمعی از تشکل های دانشجویی و فعالان حوزه دانشگاه نسبت به جنایت وقیح رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و خواستار انتقام همه جانبه شدند که برخی از این واکنش ها را در ادامه می خوانیم:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

درپی ترور ناجوانمردانه رهبر سیاسی حماس جمعی از تشکل های دانشجویی و فعالان حوزه دانشگاه نسبت به جنایت وقیح رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و خواستار انتقام همه جانبه شدند که برخی از این واکنش ها را در ادامه می خوانیم:

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

اعضای شورای دانشگاه تهران در مقابل سردر اصلی دانشگاه تجمع می‌کنند

اعضای شورای دانشگاه تهران در محکومیت حادثه تروریستی اصابت قرار گرفتن محل اقامت شهید اسماعیل هنیه، ساعت ۱۱ صبح امروز در مقابل سردر اصلی دانشگاه تجمع می‌کنند.

دانشگاهیان دانشگاه تهران اعم از اساتید و کارکنان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این تجمع به محکومیت این حادثه تروریستی می‌پردازند.

اعضای شورای دانشگاه تهران متشکل از رئیس و معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها، مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران هستند.

اعضای هیأت ممیزه دانشگاه تهران در نشست صبح امروز این هیأت که عالی‌ترین نهاد علمی دانشگاه است، اقدام بزدلانه و تروریستی اصابت قرار گرفتن محل اقامت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را محکوم کردند.

برپایی تجمع مردمی‌-دانشجویی در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

 به دنبال شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران، روز چهارشنبه ۱۰ مرداد از ساعت ۱۷ تجمعی مردمی‌-دانشجویی در محکومیت این ترور در میدان فلسطین برپا خواهد شد.

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

بی‌شک نباید این اقدامات وقیحانه بی‌پاسخ بماند

 

"وَقَاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَکُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِین"

جنایت رژیم فاسق صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، بار دیگر چهره واقعی و خونخوار خود را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
بی‌شک نباید این اقدامات وقیحانه و جنایات رژیم صهیونیستی که در سکوت جهانیان و حمایت کشورهای سلطه‌جو رقم می‌خورد، بی‌پاسخ بماند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عرصه جهاد با نماد ظلم و ددمنشی، فرمانده ارشد حماس اسماعیل هنیه خدمت ملت مبارز و قهرمان فلسطین، امت حزب الله، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، خواستار روشن شدن ابعاد دقیق این ترور و تعقیب و مجازات عاملان و آمران این حادثه می‌باشد.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

باید در زمان مناسب رژیم کودک کش و متحدانشان به سزای اعمال خود برسند

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ راه فلسطین، اسماعیل هنیه را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و محور مقاومت و تمامی ملت غیور و مقاوم جهان تبریک و تسلیت  عرض کرده و  این اقدام را بشدت محکوم کرده و خواستار مشخص شدن ابعاد دقیق این جنایت دشمنان و رژیم غاصب و جنایتگر می باشد ، تا در زمان مناسب رژیم کودک کش و متحدانشان به سزای اعمال خود برسند.

دستگاه های امنیتی جبهه مقاومت پاسخی سخت و پشیمان کننده به دستگاه شیطانی صهیونیسم بدهند

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با عرض تسلیت به خانواده محترم شهید اسماعیل هنیه و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به نوبه خود این اقدام رژیم غاصب و خونخوار را شدیداً محکوم میکند.

از امت اسلامی و آزادگان جهان خواستار وحدت و عزم هر چه بیشتر برای تحقق آرمان‌های شهید هنیه می‌باشیم.

همچنین از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی جبهه مقاومت پاسخی سخت و پشیمان کننده به دستگاه شیطانی صهیونیسم را خواستاریم.

شهادت شهید هنیه در خاک ایران را شدیدا محکوم می‌کنیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 ساعاتی پیش، اقامتگاه جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در هنگام حضور خود در تهران، مورد اصابت قرار گرفته و ایشان و محافظ ایشان، به لقا الله پیوستند.

 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، شهادت این رهبر مقاومت را تبریک و تسلیت عرض کرده و این اقدام نظامی رژیم صهیونسیتی و متحدان وی را در خاک ایران، شدیدا محکوم می‌کند.

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

شهید اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ به فیض شهادت نائل آمد

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

 مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ به فیض شهادت نائل آمد. شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) شهادت این مجاهد سرافراز را به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم

انَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظینش به شهادت رسیدند.

شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ راه فلسطین، دکتر اسماعیل هنیه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

ننگ بزرگ!

فاجعه ای دیگر شاهکار جدید رژیم صهیونسیتی

این اقدام، نه تنها نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است، بلکه تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه به شمار می‌آید.

ما بر این باوریم که چنین حملاتی تنها به افزایش تنش‌ها و خشونت‌ها منجر می‌شود و مسیر دستیابی به صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز را مسدود می‌کند.

از جامعه بین‌المللی خواستاریم که به این رفتارهای غیرانسانی واکنش نشان دهد و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار اینگونه حملات انجام دهد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)، با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، شهادت دکتر اسماعیل هنیه را تسلیت می‌گوید.

توییت بسیج دانشجویی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران

مقاومت ۷۶ ساله ملت فلسطین نشان داده نیروی خود را از تکیه به خداوند متعال می‌گیرد و خون شهدایش درخت «فاستقم کما امرت» را آبیاری می‌کند. ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه به ملت فلسطین و محور مقاومت، خواستار انتقام دقیق و موثر و همچنین اعاده حیثیت از جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ننگ بزرگ/ رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

اسماعیل هنیه به شهادت رسید

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش را ما ترسیم می کنیم.

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر غدهٔ سرطان منطقه ، رژیم گرگ صفت #صهیونیستی در برابر مقاومت #فلسطین و ایستادگی مردم #غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه #مقاومت اسلامی منطقه ، ساعتی قبل (بامداد چهارشنبه ۱۰مرداد ماه ۱۴۰۳) این رژیم جعلی در جنایتی جدید محل اقامت جناب دکتر اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی #حماس) در تهران را مورد اصابت قرار داد و درپی این حادثه، وی و محافظ ایشان به شهادت رسیدند.

هنوز بغض گلوی ما برای کودکان مظلوم فلسطینی پابرجا است و این بغض و خشم با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته فزونی یافته‌است درحالی که جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش در غزه پایان نیافته و هنوز از کشتار و نسل‌کشی سیر نشده و این اعمال خود را به خاک مقدس ایران اسلامی کشانده است.

 اما چیزی که امروز به خوبی شاهد آن هستیم این است که رژیم صهیونیستی میدان مبارزه را از خاک فلسطین اشغالی به خاورمیانه و خاک جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است و جسارت خود را در ترور فرماندهان مقاومت به خوبی نشان داد و گزافه نیست که بگوییم این جنایت نتیجه انفعال و عدم پاسخگویی در برابر اعمال شنیع قبلی آنان است که این جسارت و گستاخی را به آنان داده است.

 اما خطاب به شما بزدلان و ترسوهایی که سعی دارید امنیت کشور عزیزمان ایران را بر هم بزنید؛ بدانید این ختم غائله نیست و انشاالله با پایان دادن به شما و سرانتان از جمله رژیم مردم کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، ما مردم ایران به همراه محور مقاومت، فتح قدس را جشن گرفته و به این رژیم غاصب که هر کجا باشد باعث کشتار انسان های بی گناه هست پایان خواهیم داد. شهادت اسماعیل هنیه، موجب همبستگی اضلاع محور مقاوت برای تسریع نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد.

انشاءالله به برکت خون این شهید عزیز که مجدد درخت پربار مقاومت را آبیاری کرد، پایان و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی نزدیک و نزدیک تر خواهد شد و قطعا ریختن خون شهدای مقاومت همبستگی جبهه مقاومت را افزایش داده و به جمع دلبستگان به راهبرد مقاومت خواهد افزود. انشاءالله به زودی شاهد اضمحلال رژیم تروریستی کودک کش اسرائیل خواهیم بود.
همچنین سران رژیم نامشروع بدانند با این دست و پا زدن‌های نافرجام و آخرین چنگ اندازی‌های کور و بزدلانه خود تنها به نابودی و پایان خود نزدیک تر می شوند.

سردار حاجی‌زاده: آماده باشید تا به صهیونیست‌ها بفهمانید ریختن خون مهمان در خانه ما چه عقوبتی دارد. ما هنوز داغ‌دار شهادت حاج قاسم در غربتیم ...

در پایان شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ "راه" فلسطین را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام آزادگان جهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و همچنین از نیروهای نظامی غیور کشورمان و جبهه مقاومت درخواست پاسخی کوبنده و درخور در فرصتی مناسب داریم.
امری که موجب یادآوری مجدد اقتدار و توانمندی ایران عزیز و جبهه مقاومت بوده و انشاءالله گامی موثر در راستای فرمایش

امام خمینی رحمه الله خواهد بود که فرمودند: " مسلمانان نبایستی تا پایان رژیم صهیونیستی دست از مبارزه بردارند."

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عکس | دروازه‌بان جدید پرسپولیس از تیمش جدا شد
جزئیات ترور اسماعیل هنیه به روایت «الحیه» عضو ارشد حماس
خاطره آیت‌الله بهجت درباره رفع فقر و تنگدستی
عکس | واکنش ستاره سابق رئال مادرید به شهادت اسماعیل هنیه
انتشار پوستری با عنوان «خونخواهی هنیه عزیز» از سوی وبسایت رهبری
ببینید | تحلیل کارشناس الجزیره از نقش آمریکا در ترور اسماعیل هنیه
توضیحات باشگاه استقلال در مورد جذب علی کریمی
با دیوانه‌ای به نام «نتانیاهو» طرفیم
دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد
رد پای جاسوسان در ترور هنیه
سقف برداشت از این خودپردازها افزایش یافت
آغاز ثبت نام آزمون EPT مردادماه سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
خانواده شهید سلیمانی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند
دریافت ارز اربعین از طریق پیام‌رسان‌های داخلی
تجمع اعضای شورای دانشگاه تهران در محکومیت ترور اسماعیل هنیه
سناریوی «سانسور» اینستاگرام تکرار شد
ثبت نام آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی آغاز شد
شهادت اسماعیل هنیه پایداری مجاهدان مقاومت را افزایش خواهد داد
برگزاری پنجمین کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی
شهادت هنیه محور رایزنی وزرای خارجه آمریکا و قطر
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهید اسماعیل هنیه نماز می‌خوانند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top